Kimin Karısı Olmak İsterdim?



Kocamıııın :D

Bu iğğrenç espriden sonra muhtemel koca adaylarımı yazıyorum.Bu adaylardan bana ulaşmak isteyenler ikametgah,savcılıktan temiz kağıdı,sağlık raporu,3 vesikalık fotoğraf ve bir mayolu boy fotoğrafı ile başvuru yapabilir.
Başvurulardan sonra iki aşamalı sözlü mülakat ve yetenek sınavı (sanat veya spor alanında) yapılacaktır.






TEOMAN
Ayh evet ya.Valla.Şarkıcı Teoman iyi olurdu.Onun için evraklara gerek yok,gelsin yeter...Ne olursan ol yine bana gel adamım.
Kendisini çok severim.Bilumum içki,sigara,karı-kız durumuna itinayla bahane bulurum.Köpek sevgisini takdir ederim (ki köpeğiyle tanışmışlığım vardır.Kendisiyle tanışmak da kısmet olur inşallaahh).12 kez konserine gitmişimdir.



JAMES MARSTERS
Vampirim ol ısır beni anam!
Kendisini en iyi Buffy'deki Spike rolüyle tanırız/tanırsınız/tanırlar..Platin sarısı saçları,çökük avurtlarıyla vampirleri sevdiren kişiliktir.Aramızda yaş farkı vardır,mühim değildir.Zat-ı alilerinin de köpeği vardır.
Ek olarak Ghost of the Robot grubunun üyesi olarak müzik yapmıştır.


EVGENİ PLUSHENKO
Plushenko Rus bir buz patencisidir.Kendisi benim seneler önce izlediğim ve hayran olduğum,bana buz patenini sevdiren kişidir.Duydum ki evlenmiş!Ey Plushenko,sözüm sana.O Rus hatunları seni mutlu edemez koçum,gel halis muhlis Türk kızı bul!
Ayrıca Plushenko "yakışıklı değil ama karizmatik" tiplemesine uygundur.
(Not:Aynı zamanda bu sene Dima Bilan Eurovision'da şarkı söylerken arkada minik bir pistte paten kaymıştır.
Ayrıca Sex Bomb performansını bulur bulmaz ekleyeceğim
.)


ZACHARY QUINT
Namı diğer Sylar...Abi bir adam bu kadar hoş olur mu yahuu?Kötü mötü,beni ilgilendirmez,ben Zachary'yi istiyorum arkadaşım!


JAMES LAFFERTY
One Tree Hill'in Nathan'ı...Çok şiriin,kuzum beniiim :)


DAĞHAN KÜLEGEÇ
Kavak Yelleri'nin yamuk ağızlısı :) Dövmeli kollarını özellikle takdir ediyorum :)


ADAM LEVINE
Maroon 5'ın solisti :)
Az buçuk kıl kuyruk olabilir tamam,ama sonuçta sevdiğim bir adamdır.Bul beni Adam :))
Adam,adamım...

~Ara değerlendirme~
Şuraya kadar listeye bir baktım da,Plushenko hariç hepsi "kötü çocuk" :)

Valla ara değerlendirme dedim de şu an aklıma başka gelen yok :)Tam 7 kişi olmuş.7 kocalı Hürmüz oldum ben yani :)

Aaa..

Eric Bana
Bana bana bana!Tamamı bana!
Truva'nın Hector'u,Boleyn Kızı'nın Henry'si...Yağuşuklu delüğuanlı...Uşş terledim ha!

3 kişi demiş ki:

çılgınsın!

02 Aralık, 2008 00:02  

en zayıf noktalarımdan vurdun beni..başlıorum saymaya:)
spike rüyalarıma giriodu resmen..ama angel tabi gözdem vampirim bebeğim:Pp herşeyimdi o benim..zaten onlardan sora vampirmania oldum çıktım :D
eric bana,benim gibi bir çocuksu figürü anca eric gibi biri taşır sanırım böhüü:)
nathan;kusursuz yani tek kelimeyle diyecek birşey yok dimi :D

03 Aralık, 2008 02:01  

@Puck:Öyleyim di mi kuşuum :))
@Böcek:James (Spike) benim kaç kere rüyalarıma girdi biliyor musun :D
Nathan çok şeker yaa,yirim onu ben :D

03 Aralık, 2008 11:28  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa