The Big Bang Theory


Soldan sağa:
Wolowitz,Sheldon,(koltuğun üstündeki)Leonard,Penny ve Raj



Bu yazının ilk bölümünü Pilli Cadı'ya ithaf ediyorum :D
Yine rüya gördüm!

Bu sefer The Big Bang Theory ekibinden Leonard (Johnny Galecki),Sheldon(Jim Parsons),Wolowitz(Simon Helberg) ve Raj(Kunal Nayyar)'ı...Ama özellikle Sheldon'ı uzun süre gördüm..En çok onu gördüm.Rüyanın detaylarını hatırlamıyorum ama..
Bu rüyayı görmüş olmamın nedeni sanırım dün gece yatmadan önce 5 saat kadar kesintisiz Big Bang Theory izlemiş olmam.

Rüyalarım rüya değil Ünlüler Çiftliği anasını satayım.Bu rüyada değil ama bazılarında bir de dil olayım vardır.İngilizcem iyidir mesela ama bazen öyle bir İngilizce konuşurum ki duysanız içime Shakespeare kaçmış zannedersiniz!Şimdi başlangıç düzeyinde İspanyolca biliyorum ama Ricky Martin'li rüyamda konuştuğum İspanyolca'nın yanında Enrique Iglesias halt etmiş!Öyle bir İspanyolca,şimdi biraz bildiğim konuşamam;kaldı ki o zaman hiç bilmiyordum.
--
Neyse bari yazı boşa gitmesin,Big Bang Theory'yi anlatayım.
Efem Big Bang Theory aslen CBS'te yayınlanan ama ülkemizde CNBC-e'de yayınlanan,yarım saatlik bir dizi.

Ev arkadaşı olan,IQsu acayip yüksek iki dahinin (Leonard ve Sheldon) karşı dairesine normal zekalı,güzel Penny (Kaley Cuoco)taşınır.Leonard Penny'ye ilk görüşte çarpılır fakat Penny'nin devamlı erkek arkadaşları olur.Raj ve Wolowitz ise Leonard ve Sheldon'un yakın arkadaşı olan diğer iki dahidir.Dördünün de IQsu oldukça yüksek olmakla beraber sosyal yetenekleri azdır hatta asosyallerdir diyebiliriz.Özellikle Sheldon.Raj ise kadınların yanında konuşamayacak kadar utangaçtır-gerçekten konuşamaz!Wolowitz ise çapkınlık yapmaya çalışır.Bir de bahsi geçmesi gereken Leslie Winkle (Sara Gilbert) vardır...Leslie de dahi ve diğer dördüyle aynı yerde çalışıyor.
Leslie Winkle:




Okuyunca ilginç gelmeyebilir ama gerçekten komik ve eğlenceli bir dizi,kahkahalarla güldüğüm oluyor..
Penny'nin bizim dahileri,özellikle Sheldon'ı anlama çabaları,Sheldon ve Leslie arasındaki laf düelloları ve Leslie'nin Sheldon'a soktuğu laflar,Wolowitz'in talihsiz çapkınlık çabaları,Raj'ın utangaçlığı,Leonard'ın Penny'ye olan hisleri,asosyallikleri...

Sizi bilmem ama ben çok seviyorum ve çok gülüyorum izlerken.
Berk sağolsun ilk sezonunu komple ve 2. sezonunun ilk 7 bölümünü getirmişti,dün işte onları izledim,ilk sezonun 13. bölümünden ikinci sezonun 6. bölümüne kadar geldim.

Dizinin internet sitesi için tıklayın.
Oyuncuların fotoğrafları için tıklayın.
(Yazıda kullandığım fotolar googledan alınmıştır.)

Yazıyı Big Bang Theory'nin sloganıyla noktalıyorum..

Smart is the new sexy!

1 kişi demiş ki:

ben geçen bir bölmüne denk geldim ve evet beğendim ama takip edemiyorum kaçırıyorum yahu ben senden alırım consum sezonları:)

23 Aralık, 2008 22:50  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa