Amaninn :)

Ay ay çok sevindirik oldum ahali :))
Annem son birkaç haftadır evi döküp yerleştirme modunda.El atmadığı hiçbir yer kalmadığı gibi,beni de aynısı odamda yapmak için teşvik! ediyor.Bu teşvik!lerine artık direnemiyorum ve teslim olup,odamı "düzen" ve "toplu olma" denilen 2 düşmanın ellerine bırakacağım!Neymiş,kitaplığımın üstündeki tavana kadar çıkan kutuları yerleştirseymişim,gardrobumun yanında 2005ten beri ellemediğim kutularda ne varmış bilmiyormuşum...Yatağımın üstündeki kıyafetleri dayanamayıp kendisi topladı :D
Hayır,düzensizlik de bir düzendir,düsturunu kabul ettiremedim ki!
Neyse,konu bu değildi :)

Bu evi döküp yerleştirmelerin birinde -yanılmıyorsam yatağının altındaki bazayı boşaltmıştı- ilkokul önlüğümü bulmuş.
Bizim önlükler ekoseli jile olarak tabir edilen önlüklerdendi."Ver bakayım" dedim aldım elinden.Giydim!Amanin!Üniversite 3. sınıf öğrencisi olan ben,ilkokul 5. sınıf önlüğümün içine girdim!Düğmeleri bile kapandı!!
Ay bi' mutlu oldum bi' mutlu oldum ki sormayın!
Tabii boyumun artık 1,72 olduğunu göz önüne alırsak,önlüğün boyunun nerelere çıktığını tahmin edebiliriz:)
Ama yine de ilkokul önlüğüme bu koca kazık halimle sığabilmem beni mutlu ettii :)

5 kişi demiş ki:

haha:D
bi de üniye bigün önlügünü giyip gidiyomussun baakkkk ben bunun icine hala sigiyorum diye cok matrak olur ya

06 Aralık, 2008 14:20  

:D
Giderim de dönemem :)
Birazcık kısa geliyor da artık :)))

06 Aralık, 2008 14:26  

giy de fotonu koy görelim biz de sevinelim :)

06 Aralık, 2008 17:09  

Ya şöyle önce ve sonra diye fotolar koysaydın da görseydik:)))

07 Aralık, 2008 19:16  

Yoğun istek üzerine fotomu koyacağım..
Azzz sonra :P

07 Aralık, 2008 20:08  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa