İyi ki doğduuum beeeen


Ay evet bugün benim doğumgünüm...Fotoğraftaki de benim,evet :)

Doğumgünlerimi severim ben.Normal bir insanın doğumgününü sevdiğinden daha fazla severim,nedendir bilmem.İşin aslına bakacak olursak benim hatırladığım bir gün bile değil ki..
Yaşamayı,hayatı seviyorum;sanırım doğumgünümü ondan seviyorum ben.Yani doğmuşum,dünyaya yumuk yumuk gözlerimi açmışım,burnum boksör burnu gibiymiş annem öyle der yamukmuş,simsiyah saçlarım varmış (sonra açılmış kahverengi olmuş.Şimdi de kızıl.Ama doğal! :P )..

Doğumum biraz da zor olmuş benim.Kordonum boynuma dolanmış,başka aksilikler de olmuş.Apar topar sezaryene almışlar annemi,onu kesip (çok canice oldu be) beni çıkartmışlar,sonra onunla ilgili aksilikler olmuş,onunla uğraşmışlar;babam bu arada doğumhanenin kapısında kafayı yemiş,kesin birine bir şey oldu söylemiyorlar diye...

Sonra annemle kan grubumuz uyuşmadığı için bir hafta hastanede yatıp iğne olmuşuz,kevgire çevirmişler el kadar sabiyi (beni beniiii).

Öyle işte yani..Biraz maceralı bir başlangıç olmuş hayata...Çocukluğumu az çok bilirsiniz eski yazılarımdan,bugün de buralardayım işte.Üniversite 3. sınıf öğrencisi olarak yoluma devam ediyorum.

Gelelim doğumgünü kutlamama.
Haftaiçine denk geldiği zaman,haftasonu kutlarım ben (çoğu insanın yaptığı gibi!).
Bu haftasonu da evde buluştuk kutlaştık (ne demekse),akabinde tepiştik gülüştük.

Önce Puck ve Selin geldi,sonra diğer arkadaşlar...İlk başta pasta kesildi,börek çörek yendi ve alkol alımı başladı :)
Arkasından Berk'in hediyesi olan twister çıktı piyasaya,twister oynadık yarım saat-45 dk kadar :) Koca kazıklar,sevgi yumakları olduk twisterda.Kol bacak karıştı birbirine.

Sooonraaa tabu oynadık :D
Şu tabu ne zevkli oyundur yahu!Hele güzel bir grupla (ki çok şükür tabu grubumuz oturdu artık iyice,her seferinde pek eğleniyoruz) acayip keyifli saatler geçirtiyor :)

Bitti miii,bitmediii!Tabudan sonra Selin'le karaoke yaptık :D Yetmedi,müzik çaldık dans ettik;o da kesmedi,koyduk cdyi göbek attık :D

Soonraaa sessiz sinema oynamaya başladık!Yeri geldi çok kolay anlattık yeri geldi kıvrandık ama keyifli zaman geçirdik.

Sonra gelenlerin bir kısmı gitti;biz 4 kız+annem=5 hatun pijama partisi yaptık :))
Çok keyifli,çok eğlenceli bir doğumgünüydü.Herkeşlere tekrar teşekkür ediyorum efem :)

Not:Ben de google analytics kervanına katıldım.Henüz yeni olduğu için çok anahtar kelimem yok ama olduğu kadarı da yeter :)

Blogum en çok Fatih Ürek aramalarıyla bulunmuş :D Ne kadar dikkat çeken bir insanmış;Fatih Ürek kimdir,Fatih Urek kimdir ve hatta Fatih Yürek kimdir diye aramışlar.

Gizem Usta diye arayanlar var,kendilerine teşekkür ederim..Beni siz yarattınız :)

İskoç bisküvisi ve fırında antrikotlu yemek tarifleri arayan arkadaşlar var.

Kiraz karides deyip beni bulan sanırım hayal kırıklığına uğramıştır :)

Hah...İşte anlamıı bir türlü çözemediğim sözcük öbeği:
"miniş günlük kaç para"
Bu ne demek ya?Günlük kaç para diye sorunca aklıma kötü şeyler geliyor gelmesine,miniş deyice daha da kötüleşiyor bu aklıma gelenler ama değildir öyle ya...Öyleyse bile niye benim blogum Tanrımm?Ben nasıl bulaştım bu işlere? :))

"to this moment to my dreams ne demek? "
İngilizce sözlük gibi blogum var :)
Arkadaşım bak canım..
This,bu demek.
Moment;dakika,an manasında
My,benim..
Dreams de rüyalar.

Bağlantıları sen kur,ben nerde geçtiğini bilmeden ne diyeyim ki güzel kardeşim? :D
(Tercüme hizmetleri için telefon numaramız:0900 356 (uupps yanlış numarayı veriyordum az kalsın!) )

Türk mutfandan görüntüle diyen mümtaz kişilik,görüntüledin mi bari?

"v.c andrews rain filmi türkçe"
Rain'in filmi mi varmış??
Dur bakayım ben buna,varsa izlerim valla,süper olur.Sağol canım.
Ama o filmi olan Çatı'ydı be güzelim.

8 kişi demiş ki:

iyi ki doğduun joness
ya kaç kere kutlayacağım arkadaş alla allaaa :P :D
öpetüm seni bebek:)

15 Aralık, 2008 07:46  

Dogum gunun kutlu olsun jones :)

15 Aralık, 2008 15:00  

dogum günün kutlu olsun canimm:)
iyi ki dogdunnnn görün mü bak 19 olsun (yoksa 20 mu:)

ne zor dogum olmus cidden ya gecmis olsun dicem ama zaten geceli cok olmus.

ben de tabuya bayilirimmm

15 Aralık, 2008 15:40  

Puck:Ben de öptüm cınıım :)
Pinhan:Teşekkür ederim.
Cadı:Teşekkürler :)
20ye bastım :D
Tabu komedi yaa,hele bizim bir geyiklerimiz var ki hala konuşuruz :))

15 Aralık, 2008 20:48  

mutlu mutlu yıllar dilerim. :))

her doğum günü çocuğu özeldir kendimde dahil ve her insan doğum günlerinde çocuklaşır sevilesidir. :)

16 Aralık, 2008 21:54  

Teşekkürler efsa :)
Çocuklaşacağımız nice doğumgünlerine :)

16 Aralık, 2008 22:07  

ilk defa tıkladım burayı ben ama mutlu bi okazyonun üstüne gelmişim e ii ki doğmuşun ne çok yay burcu blogcu var yaa ben de dahil :)

17 Aralık, 2008 21:58  

Teşekkürler babegazelle :)
Yay güzel burçtur,severim kendisini :)

17 Aralık, 2008 22:10  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa