Özer Atik



Özer Atik'i tanımam Komedi Dükkanı ile oldu (çokk severim Komedi Dükkanı'nı..Hemen her izleyişimde gülme krizine girerim,yaşlar akar gözümden.Bodrum'da Antik Tiyatro'da izlediğimde kendime gelemedim resmen :D ).
Her neyse...Özer Atik,Komedi Dükkanı'nda piyano ve gitar çalan şahıs..Albümü çıktı ve şarkılarının 3 tanesini çok sevdim.Telefonuma attığım ve yolda falan dinlediğim şarkıların arasında işte,düşünün :)

Vurursan Yıkılmam
Korkuyorum sana söylemek istediklerimi söylemeye
Yüreğim vardı yanına ama dilim varmıyor.
Gözlerinin en içine bakıp da sana yar diyemedikten sonra
Dünya varmış, insanlar varmış,
Senle olmadıkça boş ver neyime gerek.

Zor yıllardan
Dar yollardan geçtim de geldim,
Durdum kapında.
Dokunsan ağlarım ama vurursan yıkılmam

Niye ben umutlarım,niye ben yarınlarım
Niye ben böyle sessiz kaldım.
Yeniden dünlerim, yeniden göz bebeğim
Niye ben böyle sensiz kaldım.

Yok Böyle Bir Şey
Kaç gündür uykusuz gözlerim
Geceleri uyumak yerine sana uyuyorum.
Kaç bahardır aşktan mahrum yüreğim,
Kendimi sevmek yerine seni seviyorum.
Çok değil inan senin için.

Başımdan ne rüzgarlar esti
Poyrazlara karayellere, kara yaslara durdum.
Ne sevdalar ömrümü tüketti,
Ne şarkılar ne masallar ne yalanlar duydum
Ben hep buydum böyleydim, bir tek sana yetemedim.

Yolunu kaybedip dünyaya düşmüş bir meleksin
Bana beni sevme diyorsun yok böyle bir şey
Vazgeçerim sanıyorsan kendini kandırıyorsun
Vazgeçilir mi senden yok böyle bir şey.
Nasıl olsun ?
Nasıl olsa geçer diyorsan,
Geçmez bir tanem vazgeçmez yüreğim,
Sen orda durdukça pes etmez yüreğim yar
Yok böyle bir şey.

Ver Elini İstanbul
Ver elini İstanbul gezelim senle şöyle bir
Anlatacaklarım var sana, kulelerine ve çınarlarına.
Bir kızı sevdim İstanbul ben ona o kırmızıya hayran,
Sen kazan ben kepçe dönüyorum,sokaklarında peşi sıra.

Yedi tepeli kadim dostum benim
Büyüksün bilirim,
Yap bir büyüklük düğümle şunun yollarını kapıma.

Bana inan İstanbul tükeniyorum inceden
Bilseydim aşk böyle bir şeymiş, seviyorum der miydim önceden
Bir sızı geçmiyor İstanbul bir de sözüm geçmiyor ona
Sözüm ona sevmeyecekmiş beni günlerdir her sözüm ona.

Yedi tepeli kadim dostum benim
Büyüksün bilirim,
Yap bir büyüklük düğümle şunun yollarını kapıma.

Düşün ki boğazına dizilmiş söylemeye yeltendiğin her söz
Mecalin yok, mecnunsun, yanıyorsun ilk defa
Düşüm orda İstanbul bir yerinde uyuyor
Yap bir büyüklük düğümle şunun yollarını kapıma
--

Vurursan Yıkılmam'ı dinlemek için tıklayın.
Yok Böyle Bir Şey'i dinlemek için tıklayın.
Ver Elini İstanbul'u dinlemek için tıklayın.

4 kişi demiş ki:

acikcasi bu adami hic dinlemedim zaten müzikle fazla aram yoktur.
ama komedi dükkaninda bayiliyorum ya. özellikle de gecen cuma günü cok komikti. gülmekten yerlere yattim
oyuna katiliyo ya orda cok yakisiyo ya

21 Aralık, 2008 10:22  

Komedi Dukkani super hakikaten :) Ozer Atik cok basarili, Yuregimdeki Ezgim Ol Istiyorum sarkisida benim favorim :)

21 Aralık, 2008 14:27  

Cadı:Zagor :)))
Pinhan:O şarkı da güzel evet :)

Ben Özer Atik'in oyuna katılsa bile konuşmamasına,onun öylece durup yönetmenin konuşmasına bayılıyorum :D

Bu arada izlemediyseniz ve netten bulabilirseniz Tolga Çevik ve Ali Sunal'ın Heidi ve Peter bölümünü izleyin.Harikaydı :D

21 Aralık, 2008 14:31  

Evet ya muhteşem romantik bir sesi var videolarını bulursan eklesene dinlesin bilmeyenlerde.

21 Aralık, 2008 22:30  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa