Rüyalar Gerçek Olsa...


Rüyalar Gerçek Olsa...

Eveeet,bugünkü konumuz rüyalar-rüyalarım...
Benim rüyalarım meşhurdur,çünkü komiklerdir..Hele ünlüleri gördüğüm rüyalarım :)
Şimdi efsane olanları anlatacağım,siz de gülün :)
Not:Acaba rüya anlatımından blog kapatılır mı? :P


-Teoman
Hani şu kimin karısı olmak isterdim konulu yazımda bahsettiğim Teoman..
Kendisini rüyalarımda birçok kez görmüşlüğüm vardır...Kimi zaman masumane bir şekilde konuştuk,bazen de... hatta bir keresinde çocuğumuz oldu..(Ay burda utanma smileysi de yok ki)
1)Karşı apartmanda oturuyordu,aramızda duygusal bir şeyler yaşanmış ama bitmişti,lakin kızımız vardı,Ada.Daha sonra barıştık ve mutlu bir aile olduk.
2)Doğumgünüm...Doğumgünüm için bara gitmişiz birkaç arkadaşla.Bir bakıyorum,iki-üç masa ilerde Teoman var.Ana diyorum,gidiyorum "ya ben seni çok severim" falan diyorum.Şöyle bir süzüyor beni ki üstümde mismini etek,çizme falan var...Gel dans edelim diyor.İkiletir miyim yahu?!Bırak rüyayı,şimdi salona girse dans ederim.Neyse...Dans ederken bizim masaya bakıyor,"sevgilin orda mı" diyor.Sevgilim yok diyorum (kralını tanımam satarım :D Ki hakikaten sevgilim yok).Hmm diyor,eğiliyor öpüyor.Anaam..Puck'ın mutluluk mim'ine bunu da yazam ben :))
3)Okul çıkışı beni almaya gelmişti canım benim :)) Yorulmuş oralara kadar,kıyamaaam :D

-James Marsters (Spike)
Gerek yok anlatmaya...Sadece rüyanın ortasında,eve yeni alınan koltukları getiren adamların odamın kapısını çaat diye açmasından mütevellit "basıldıkk" diye uyandığımı yazayım yeter :))

-Prens William
Ayy kuzuum...
Olay şöyle gelişti.
İngiltere Prensi William,beni ailemden istemeye geldi...Onun ailesi (Charles yoktu..pöh) benimkilerle konuşurken,biz de gayet romantik biçimde göl kenarında (bizim evin kenarında bi' de göl varmış!) yürüyüş yapıyorduk.
Teey tey..beni kimler istedi de ben vermedim,aman,varmadım ayol.

-Beckham
Yok bu valla masumdu...Havaalanında kahve içtik sadece.Victoria cadısı da yoktu.Hıh

-Ricky Martin
İşte rüyalarımda ne aradığını çözemediğim şahıs!
Hayır hayranı falan olsam eyvallah da,adamın 3-5 şarkısını biliyorsam biliyorum;onlar da işte un dos tres bilmemne Maria (bir de İspanyolca biliyorum/öğreniyorum.Rezilim),Livin' la vida loca falan...Ne işin var senin benim rüyamda Rickycim Martincim?Sen git Teo gelsin.
Hayır bir şey de olmadı yani..Alışveriş merkezinde gezdik beraber o kadar.

Daha var ama aklıma gelmiyor yaa..Üff :))

2 kişi demiş ki:

frijit cok güldüm yaaa ahahahhahhaha:D:D

ne rüyalar varmis canim sende böyle.
aman allahim dizilerden beter amma entrika:D:D:D
cok eglenceli olsa gerek.
ben daha hic bir ünlü görmedim rüyamda kimsenin hayrani olmayisimdandir belki.
öff cok mu bencilim ben ya neden hayran oldugum sevdigim kimse yok?

05 Aralık, 2008 10:55  

Cadıcım bende daha ne rüyalar var da,seçerek yazdım :))

Belki görmüşsündür de hatırlamıyorsundur.O da oluyor bana bazen.

05 Aralık, 2008 12:00  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa