To Do List

İşte yapmak istediğim şeyler..Bazılarını gerçekleştirme ihtimalim,çölde bedevi arayan kutup ayısının eskimoyla karşılaşma ihtimaline eşdeğer olsa da,çıkmadık candan ümit kesilmez.Ayrıca üzüm üzüme baka baka kararır ve damlaya damlaya göl olur :D

-Köpekbalıklarıyla kafes dalışı.
İşte yapacağım bir şey!Güney Afrika'da köpekbalıklarıyla kafes dalışı yapmak!Çok istiyorum.Gerçi annem felaket senaryoları yazdıysa bununla ilgili (kafesin ipinin kopmasından başlayan senaryolar...Annemi Hollywood'a yollasam paraya para demez; money der,çünkü Amerika'da...Iyy kendimden tiksindim bu espriden sonra)...

-Kurt sevmek.
Bildiğimiz kurt,canis lupus...
Her şey Jack London'ın "Beyaz Diş"iyle başladı...Ondan sonra başlayan kurt sevgim ıslah olmadı.İnanılmaz hayvanlar,bayılıyorum...

-Safari yapmak.
Bu ütopik değil,iş Afrika'ya uçak biletine bakar...Bakalım,inşallah yapabilirim.

-Teoman'la tanışmak :D
Şaşırmadınız değil mi?

-5-6 dil konuşmak.
İsterim yaf..Dil öğrenme konusunda kabiliyetli olduğumu düşünüyorum,o yüzden hayatımın ilerleyen aşamalarında birkaç dil öğrenmek istiyorum.
Hali hazırda İngilizce ve biraz İspanyolca biliyorum...İlerde bunların yanına İbranice (evet pek işe yaramaz ama çok hoş geliyor bana),Yunanca gibi dilleri eklemek istiyorum.

0 kişi demiş ki:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa