Google Analytics

Ay pek keyifliymiş buuu :D

Son aramalar bunlar efem :)

-amada şimdi ıspanak olsa şarkı dinle
Bir anlam veremedim?Anlayan var mı??

-annemle vc de seks
Yuh!Ağır sapıksın sen!

-brooke ve lucas ın sevişme sahnesi
Abi millet ne meraklı sevişme sahnelerine yahu...

-dawson's creek timsahta izle
Arayacaksanız böyle sahne arayın arkadaşım!
Bak çocuk belgesel niteliğinde sahne aramış...(Ben izlemedim ama,ters bir durum yok değil mi?Belgesel dedim şimdi de,bildiğimiz timsahtan bahsediyoruz umarım..)

-grup genç korku filmleri
Tek genç olsa izlemeyeceksin yani öyle mi :D

-hayvanlarla sex
Al başka bir ağır sapık da burda!!

-kraliçenin soytarısında kimler oynuyor
Ben :P

-miniş günlük nasıl kullanılır
Allah bu miniş günlüğün belasını versin,nasıl bir şeyse artık o!Bıktım yahu....

-sevgiliyle gezmek için nerelere gidersin
Ben mi?Sinemayaaa,alışveriş merkezineee,sahileee,hayvanat bahçesinee..Ne,bana sormamış mıydın?Pardon kaardiş :D Bir an anket yapıyoruz sandım da...
Sen google'a sorduğuna göre pek bir yere gidemezsiniz gibi geliyor bana...

-hazırlamak ingilizce d'de ne demek
Kendimi Redhouse sözlük gibi hissetmeye başladım :D

özer atik yap bir büyüklük
Hadi be hacı be,üzme çocuğu,yap bir büyüklük :D

2 kişi demiş ki:

hakkkkatten su minis günlük olayi bitirim:D

google girdim minis günlük yazdim cikicak misin diye cok ben de cikmadi:)

google beni begenmedi

30 Aralık, 2008 13:15  

allahım millet kafayı yemiş!

30 Aralık, 2008 20:06  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa