Gündüz Niyetine!

Rüyalarıma bir yenisi eklendi...

Nerden çıktıysa Cengiz Semercioğlu'nu gördüm yahu..Hadi tamam severim,yazılarını da okurum ama "rüyalarımın erkeği" değildir kendisi..
Neyse anlatayım hatırladığım kadarıyla.

Ben okuldaymışım.Bizim okulun üst katı böyle komple açıkmış hiç ara duvar yokmuş.Biz de orda oturuyormuşuz.
Bizim okulda (bak bu gerçek) kantin masaları yüksek ve oturduğumuz banklar da yüksek haliyle.Bar sandalyelerinin birleştirilmişi gibi diyeyim.Ben orda oturuyorum.Saatim kırılmış onu birleştiriyorum (gerçekten saatimin kayışı koptu 1 ay önce).Üstümde ne hikmetse siyah topuklu ayakkabı,siyah mini etek falan var.

Biri benim masama oturuyor,kafamı kaldırıp bakıyorum,Cengiz Semercioğlu!Konuşmaya başlıyoruz,gülüşüyoruz..Sonra ben kalkıyorum,gitmem lazım diyorum.
Duruyor.Beni şöyle bir süzüyor.
"Kaç yaşındasın" diyor.
"19" diyorum."Üstüme başıma bakma,bugün böyle giyindim" diyorum çünkü bir anda üstümdeki kıyafet değişmiş.Lise eteği falan olmuş.Özellikle giymişim meğer.

Böyle saçma bir rüya işte..Hayır olsun :D

3 kişi demiş ki:

bu üstünün başının değişmesi olayının bi de ayakkabısız kalma durumu vardır ya ben ona bitiyorum:D

20 Aralık, 2008 07:45  

jones bu senin rüyalar kitaplik ya:D
ünlülerin girdigi rüyalar diye bir kitap filan cikarsak

20 Aralık, 2008 11:52  

Puck:Üst baş değişir hatta ortam bile değişir bir anda :d

Cadı:Sorma bende ne rüyalar var :D Cengiz Semercioğlu'nu beklemiyordum ama ne yalan söyleyeyim :D

20 Aralık, 2008 18:13  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa