MİM-Mutluluk

Puck mimlemiş,beni mutlu eden şeyleri yazacağım..Hazır mıyız? :)

-Köpeklerim.
2 tane danam var benim...Onlar en büyük mutluluk kaynaklarım diyebilirim...Evdeki şebeklikleri,sevgileri,dostlukları...
Ayrıca,bu yazdığım saçma gelebilir size ama hayvan sahipleri beni anlayacaktır...Ufaklığımızın kalça problemi var ve operasyon geçirdi.Operasyon öncesinde 15 dakikalık yürüyüş yüzünden bile ağrısı olurdu...Şimdi hemen hemen normal bir köpek gibi davranabilmesi beni o kadar mutlu ediyor ki!Onun top peşinde koşturması inanın çok mutluluk verici.

-Hediyeler...Hediye vermeyi severim,karşımdakinin mutluluğunu görmek mutlu eder beni..Hediye almayı da severim ama önemli olan,tabii ki,maddi boyutu değil."Geçiyordum,aklıma sen geldin aldım" diyerek getirilmiş bir buzdolabı süsü,ne bileyim,"bak ne buldum" diye alınmış bir kupa...Nedensiz hediyeler daha mutlu eder beni,belirli günler dışında,öylesine,içten gelerek alınmış bir şey...Alınması da şart değil,"bu fotoğrafı senin için çektim" diyerek gönderilmiş bir fotoğraf bile çok güzel bir hediyedir :)

-Dışarda yağmur yağarken,camın önünde bir koltuğa gömülmek;üstüme battaniye almak,elimde sıcak çikolatam,kucağımda kitabımı okumak...
Veya yağmur altında yürümek,kulağımda kulaklıklarla...Bazen şemsiyeyle,bazen şemsiyesiz.
Hatta ayağımda çizme varken su birikintilerindeki suları ayağımla sıçratmak.

-Arkadaşlarımla olmak...Bazen hep beraber eğlenmek,bazen sadece oturmak.

-Mutfağa girmek...Uğraşılar sonucunda ortaya lezzetli bir şey çıkarmak..Tarife bağlı kalmadan,kendi uydurduğum yemeklerin beğenilmesi...

-Şiir yazmak...Yazdığım şiirlerin güzel bulunması,bir şeyler yaratmak.(Bir ara eklerim şiirlerimi buraya)

-Spor yapmak :) Pek öyle sportif bir bünye değilimdir!Spor anlayışım genelde tvden izlemekten ileri gitmez ama sevdiğim belli başlı sporlar vardır.
Misal,6 yaşımdan beri at biniyorum.
Bir ara yüzme alanında lisans alacaktım.
Buz pateni yapmıştım bir süre.
İşte bunları yapmak mutlu eder.

-Sezon finaliden sonra aylarca beklediğim dizilerin yeniden başlaması :) Bu bile beni mutlu eder.Meselaaa,One Tree Hill cuma günü başlıyor :))

-Bir şeyler organize etmekten mutlu olurum.Basit bir buluşma veya piknik...Hem organizasyonu yapmak,hem katılanların mutlu olduğunu görmek mutlu eder.

-Diğer hayvanlarla ilgilenmek mutlu eder.Yolda görüp sevdiğim bir köpeğin bana yılışması mutlu eder,kendi kendilerine oynayan kedileri izleyip kahkaha atabilirim..

-Su savaşı yapmak :)
Bu şişeler aracılığıyla olabileceği gibi,yazlıkta kuzenlerimle veya Bodrum'da Puck'la yaptığımız gibi hortumlarla da olabilir.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar.
Ben de Cadı'yı mimliyorum :)

1 kişi demiş ki:

tesekkür ederim canimcim yazicam en kisa zamanda mimimi:)

06 Aralık, 2008 14:19  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa