MİM-Kitap Alıntısı

Cadıcım mimlemiş beni.
En yakınımdaki kitabın 56. sayfasındaki 5. cümleyi yazacağım :)

En yakınımdaki kitap V.C.Andrews'un Gökkuşağı kitabı.(Çok severim V.C.Andrews'u)

Hemen yazıyorum cümleyi:
"Haydi" dedi Chase pantolonunu,gömleğini ve ayakkabısını çıkartıp.

(Fesatlık yapmayın :) Göle yüzmeye gidiyorlar.)

Ben deee...Hmm..
Böcek'i ve Puck'ı mimliyorum.
(Puckım hayatım,senin mutluluk mimini hala yazıyorum.Bundan sonra onu yazacağım söz :) )

3 kişi demiş ki:

valla ilk anda fesatlik düsündüm frijit yazmasaydin eger ahahaha:D:D
nasil calisiyor bizim beynimiz böyle yaaa

05 Aralık, 2008 14:01  

Biliyordum işte,pis fesat :)))

05 Aralık, 2008 14:50  

mim mi yine mi?
ne mimmiş arkadaş birini yazıyorum bitmiyo :D
yazarım bir ara :D

05 Aralık, 2008 21:43  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa