Zaman Makinası


Dün Arog'u izledik.Malum;Arif,Logar tarafından yontma taş devrine gönderiliyor zaman makinasıyla.
Şimdi de Kanal D'de Asterix var.
İkisi bir şekilde birleşti kafamda.Zaman makinam olsa hangi çağa giderdim diye düşündüm (evet,böyle lüzumsuz şeyler düşünürüm bazen).

İlk olarak Ramses döneminin Mısır'ına gitmek isterdim,saraya.
Mısır'ın tarihiyle de mitolojisiyle de küçüklüğümden beri ilgiliyim.Ramses'i de,nedendir bilinmez,çok severim.Kahire Müzesi'ni gezerken mumyasını da gördüm,tanışmış kadar oldum :)
Sonra yine Antik Mısır'a ama bu sefer Kleopatra dönemine gitmek isterdim.

Antik Roma'ya,Sezar dönemine gitmek isterdim,hatta Sezar'la tanışmak isterdim.Her ne kadar diktatör olsa da,tarihin o dönemine ait sevdiğim bir karakter.

Sonra birden çağ atlıyorum.Bu sefer Ortaçağ'da,Avrupa'dayım.
Ortaçağ Avrupası,en büyük ilgi alanlarımdan biri...Asilzadelerin ve halkın yaşamı,ülkelerin yönetimi ve ilişkileri,kraliyetler,dönemin kıyafetleri...İnanılmaz ilgimi çekiyor...
O yüzden Ortaçağ'da bir Avrupa sarayında olmak isterdim..

Sonra Schönbrunn veya Hofburg'ta,üstümde kocaman etekli,dar korseli görkemli bir elbise,elimde eldivenler;kocaman balo salonunda herkesle beraber vals yapmak isterdim...

Daha çok var böyle ziyaret etmek,bulunmak istediğim zamanlar...Şu anda hepsi aklıma gelmiyor :)

1 kişi demiş ki:

ben orta ve yeni çağda sionist olmak isterdim.o dönemin ünlü düşünürleri,bilim adamlarıyla aynı meekanı solumak,onlarla bir arada olmak iterdim.

10 Aralık, 2008 13:27  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa