Severim ben müzikalleri..İzlerken hep hayal ederim,şu rolde olsaydım diye,bak sesim olsa bunu söylerdim diye...
Sesim yok benim,daha doğrusu ben henüz keşfedilmeyen bir yetenek olduğumu düşünmek istiyorum;ne bileyim,böyle nevi şahsına münhasır bir sesim olduğuna inanmak istiyorum.Hadi tamam,ben şarkı söylerken insanlar kaçmasın yeter!

Hoş,mevcut bu durum bile benim Bodrum'da karaoke barda gecelerce şarkı söylememe engel olamadı!Ve dahi alkış bile aldım.Hadi çılgın seyircilerimi bir kenara bırakalım,benim sesimi pek beğenmeyen (pöh) DJimiz bile "oldu valla" dedi birkaç kere.Mühim adam oldum ben...(Seyirci alkışları sesime mi yoksa giydiğim etekçiklere mi geliyor emin değilim.Karıştırma Gizem)

Müzikal tadında hayat sanırım yemeye doyulmaz bir şey olurdu.Düşünsene,bakkala gidiyorsun,"bir kola Mükerrem Abi" diyorsun,"hay hay ciğerim" diyor (hiç Mükerrem Abim olmadı benim,hiçkmsenin de ciğeri olmadım,yazık bana);o sırada bakkaldakiler dönüyor,yüzlerinde bir sırıtma.Şarkıya başlıyorlar,ben bir anda dansa başlıyorum,hep beraber sevgi yumakları,sevgi pıtırcıkları oluyoruz,seviyoruz seviliyoruz,sonra bir anda duruyoruz,müzik duruyor;ben elimde kola poşeti dönüyorum.
Böyle "hayat sevince güzel,sevince tatlı günler" kıvamında,"bir kuşu kelebeği,otu boku sevin yeter" tadında (evet biliyorum sözlerinin öyle olmadığını)...

Bunun iki parlak örneğini hatırlıyorum,biri Buffy'nin bir bölümündeydi,diğeri Scrubs'ın.İkisi de çok keyifliydi.(Kendime not:Bulabildiğin görüntüleri youtubedan bul ekle!)

Hayat tadında müzikal de güzeldir kanımca.
Ama kimi hayatı olduğu önemli tabii :)

En sevdiğim müzikal,tabii ki,Grease'tir..John Travolta-Olivia Newton John'tur;Sandy'dir Danny'dir;You're The One That I Want'tır,Summer Nights'tır...
Sonra Rent gelir herhalde...Ona Grease kadar bağlı değilim,aslında hiçbir müzikale Grease kadar bğlı değilim ama Rent de güzeldir.Özellikle Seasons of Love ve Take Me or Leave Me.
Lüküs Hayat elbette.
Let The Sun Shine demezsek olmaz...

Demem odur ki,müzikal güzeldir.
Sesiniz olmasa bile doya doya şarkı söylemek güzeldir.Elalem ne derse desin,hadi hadi diyin ve şarkınızı söyleyin!
Karaoke barlar keyiflidir :D

2 kişi demiş ki:

Merhaba;blogun ne kadar sevimli...Müzikalleri bende severim.Buffy'nin müzikali unutulur mu yaa:))) Senin favorin hangisi benim ki Spike'tan "Rest in Peace" ve Tara'dan "Under Your Spell"...Sevgiler...

05 Aralık, 2008 11:50  

Teşekkür ederim :)
Rest in Peace benim de favorilerim arasında,Something to Sing About da güzeldir :)
Sevgiler

05 Aralık, 2008 12:06  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa