Yoktum bir süredir.Aslında vardım da yazmadım.
Neler oldu bu arada bakalım...
Selinlerin klinik açıldı.Lex'le ziyarete gittik.
Cumartesi günü Selin'le beraber Leyna'yı alıp sahile indik.Saatlerce yürüdük,Leyna denize girdi,döndük ve yorulduk!
Pazar günü Selin-Dona (dalmaçyalı),annem-ben-Lex,Aslı-Tarçın (golden) adaya gittik.Lex bütün gün serbestti,top oynadı,Tarçın'la koşturdu,frizbi oynadı,denize girdi...Dona'yı basket sahasında serbest bıraktık,koştu oynadı (top+frizbi)...Yorucu bir gündü-yine.
Cumartesi (yani dün) Lex'i alıp Selinlerin kliniğe gittik yine :) Müdavimi olduk :P
Dün Lex'in dışkısında kan vardı.Yediği oyuncak parçaları bağırsaklarına zarar vermiş.

Başkaca bir şey pek olmadı.
Hah unutuyordum..Dayım gözlerini lazerle çizdirdi.Artık gözlük kullanmayacak.Geçmiş olsun dayıı :)

0 kişi demiş ki:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa