Fatih Ürek Kimdir?

Fatih Ürek Kimdir?

Hayır gerçekten kimdir?Yani şu tarihte doğmuştur,şurda büyümüştür,aha bunlar albümleri şeklinde kitabi kimliği değil..Kimdir?Sizce kimdir,bizce kimdir?


Köfte dudaklı,Fred Çakmaştaş'a benzeyen,ben kendimi bildim bileli var olan,şu alemde bir Fatih Ürek iki Kuşum Aydın (en son duyduğuma göre Hollanda'ya yerleşmiş bu arada) dediğim insandır.Aklımda kalan şarkısı var mıdır,vardır;nedir,"Hadi Hadi"dir çoğu insanın bana katılacağı üzre.Artı olarak "Sus" şarkısı da son derece buyurgan hatta saldırgan ama bir o kadar keyifli bir şarkı olarak kazınmıştır dimağıma.Unutamıyorum.Sevdim keratayı (kerata olarak adlandırılan şarkıdır,yanlış anlaşılma olmasın).

Bunun dışında yılan dansıdır Fatih Ürek.Transparan gömlektir,parıltılı pantolondur.Gülen surattır,mutlu yüz ifadesidir.Karşısındakine mutluluğunu bulaştıran insandır,benim için en azından.Onu ekranda hep keyifli görüyorum,hep gülüyor..Eğleniyor..O eğlencesini bana aktarmayı başarıyor.

Sevmeyenler için hep alay konusudur Fatih Ürek,üstünden espriler yapılan kişidir üstelik zaman zaman oldukça seviyesizdir bu espriler.Herkesin başkaları hakkında iyi veya kötü görüşü olması gayet doğal ancak bunun sınırını bilmek önemli tabii..

Her neyse..Gece gece Fatih Ürek üstüne yazı yazmak nerden aklıma esti bilmiyorum.Hayır yani kendisinin hayranı değilim,öyle aman Fatihim canım Ürekim durumum da yok.Sanırım şu anda Makina'yı (yazdım el alışkanlığıyla,sonra fark ettim;artık Makina yok,Disko Kralı var..(Kendime not:Bunun üstüne de yazı yaz) ) izliyorum ve Fatih Ürek konuk.Yine neşeli,yine gülüyor,yine keyifli.Yine çok kafa adam,kalkıyor koroyla "Daha Dün Annemizin" şarkısını söylüyor,gidiyor Pacman oynuyor..Yine ayak uyduruyor,yine eğleniyor eğlendiriyor.
Velhasıl..Keyifli insandır Fatih Ürek.
(Normalde dinlemeyeceğim bir şarkı olan,yine de devamlı dinlediğim bir şarkı olmayan Sus şarkısının sözleri de aşağıda:)

Yetti be bu ne
Bir kere de 'he' de
Kapa çenini de,
Sus! Sus! Sus!

Hep muhalefet,
bir (kere) de itaat et,
Yeter ilelebet
Sus, sus sus!


Üstüme fazla gelmee

Tabiatın kanunu
Ne söylesen doğru mu
Sabrımı taşırmadan sus,sus,sus

Tabiatın kanunu
Ne söylesen doğru mu
Sabrımı taşırmadan sus,sus,sus

Ah bu dil yarası, geçmiyor acısı
Allah'ın cezası susmak bilmiyor
Bu bir aşk belası, bitmiyor tasası
Aklımın contası (yannı- yanıyorr)

Lalalal lal la la

Ooof neydi benim günahım
Ooof kurtar beni Allah'ım

Ooof neydi benim günahım
Ooof kurtar beni Allah'ım

Üstüme fazla gelmee

Lalalal lal la la (sus sus)

Ah bu dil yarası, geçmiyor acısı
Allah'ın cezası susmak bilmiyor
Bu aşk belası, bitmiyor tasası
Aklımın contası (yannı- yanıyorr)



(kere: Ben "Bir kere itaat et" anlıyorum,internette "Bir de itaat et" olarak geçiyor.Bilemedim.)

0 kişi demiş ki:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa