MİM-Tuhaf alışkanlıklar

Ayşegül beni mimlemiş!

Neyin nesidir bu mimlenmek,hayır mıdır şer midir diye sordum kendisine,açıkladı:
Efendim mimlenmek,yazdığın bir konu hakkında başkasının yazı yazmasıymış.Misal ben küresel kriz hakkında yazı yazdım (ne de anlarım ya!),mimledim,"Ayşegül sen yandın çık" dedim -yok bunu demiyordum yahu-,"Ayşegül mimledim senii" dedim .Bu kızcağız da küresel krizle ilgili yazı yazacak.Olay budur.Böyle bir aktivite.Mimlemek...
Ayşegül'ün beni mimlediği konu tuhaf alışkanlıklarmış,eksik olmasın.Döktürecek kirli çamaşırları.Hayır tuhaf alışkanlığım olsa neyse,gaaaaaaayet normal bir insanım,hiçbir tuhaf alışkanlığım falan yok,ne yazacağım.Neyse..


Annemi en delirten alışkanlığımdan bahsedeyim.Kendisine biz obsesyon da deriz.Bu aralar hafiflemekle beraber devam etmekte.O da şu:Alarm kurmak!Eğer sınavım veya mutlaka girmem gereken dersim varsa bir saat alarmı kurarım,ayrıca 4 tane hatırlatma (telefon değişti,artık birden fazla saat alarmı kurabiliyorum.Dolayısıyla 5 tane alarm kuruyorum.)Eğer kalkmamla evden çıkmam arasında yarım saat olacaksa alarmlar birer dakika arayla oluyor.Eğer bir saat olacaksa beş dakika arayla.İlk alarmla kalkıp diğerlerini iptal ediyorum.Eskiden saati anneme kontrol ettirirdim bir de,artık sınav harici onu yapmıyorum.

Sonra kapı kilitleme durumum vardır.Özellikle lisedeyken yarı yoldan dönüp sokak kapısını kilitleyip kilitlemediğime baktığım olmuştur,üstelik evde 2 tane köpek var!Artık sadece anahtarı çevirip kontrol ediyorum yatarken o kadar.

Başka neyim var bakayım..
Matematik yeteneksizliğini Ayşegülle paylaşıyorum,aynı şekilde yeteneksizimdir.

Bana göre normal ama bazı arkadaşlarıma tuhaf gelen özelliğim ise kitap okurken bir yandan müzik dinlemem.Niye tuhaf geliyor onlara sormak lazım.

Gazetelerin en arka sayfalarını çok severim.Oraya verilen reklamlar bende ters etki yaratır.Koymayın kardeşim en arka sayfaya reklam!

Benimle konuşulurken veya ben konuşurken bana bakılmasını tercih ederim.

MSNde "işim var","1 dk" veya "geleceğim" dedikten sonra ısrarla "hadi,"nerdesin","geldin mi" tarzı şeyler yazılmasını ve/veya titreşim gönderilmesini sevmem!İşim varsa zaten bu tip yazılara cevap vermem ki!

Sabahın köründe aramayın!Ya açmam,ya terslerim ya da söylediklerimi unuturum!Gerçekten mi aradınız rüya mı gördüm emin olamam,ne konuştuğumuzu hatırlamam..."Bunun için mi aradın?" demişliğim vardır,telefonu sessize de alabilirim.Muhtemeldir.Geceyarısı veya ne bileyim sabahın 4ünde arasanız bunlar olmaz ama 6dan sonra ararsanız yazdıklarım ihtimal dahilindedir.Önemli bir şey varsa arayın tabii ama "naber diye aradım" derseniz "hmpff" diye bir cevap alabilirsiniz.

Daha başka alışkanlıklarım illa ki vardır ama aklıma gelmiyor :)

Ben demiştim gaayet normalim diye.

1 kişi demiş ki:

vay normale bak hele :D
yalnız mim in özelliği sende birini mimleyeceksin :)

19 Kasım, 2008 07:57  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa