Ben neymişim be abi

Biraz önce bir test yaptım.
Görsel DNAmı oluşturmak istiyorum diye bir test.


Bir soru soruyor,altında bir sürü resim.Cevaben hangisi sana uyuyorsa onu seçiyorsun.Misal "yatak odan hangisi olurdu" sorusunun altında bir sürü farklı yatak odası.
Neyse.
Sonuçları paylaşma istedim (çünkü iyi çıktı :D ).
Okuyun beni tanıyın efem :)

Ruh Hali
Rahat

Zevk seçimin değerlerine bağlı olduğunu gösteriyor. Aile her zaman önceliklidir ve onlarla vakit geçirmeye asla doyamazsın.
Biraz romantiksin ve eskileri hatırlamayı seviyorsun. Seni sakinleştiren manzaralardan hoşlanıyorsun.
Müzik senin için, hatıralar, sevdiğin parçalara eşlik etmek demek.Eğlenceli, uyumlu ve oldukça konuşkansın.(Konuşkan mı?Susmam ki ben :D )Sanata bakış açın çok geniş. Hayatın her anında rastlanabilir olduğunu düşünüyorsun. Maceracısın ve kendini ifade etmeye önem veriyorsun(Ben ben ben ben)

Eğlence
Heyecan Peşinde

Senin için tatilde ilk sırayı alan şey eğlence. Arkadaşlarınla ve ailenle her türlü aktiviteye katılıp, görülecek her şeyi ve her yeri görmek. Gündelik hayattta fırsat bulamadıkların ve dahası.
Tutkularının sana yön vermesini seviyorsun.Muhtemelen yalnız vakit geçirmekten zevk alıyorsun, içgüdülerin ve merakın seni bütün dünyayı keşfetmeye zorluyor.
Tam bir doyumsuz!! Flört etmeye olan açlığın asla durulmaz. Aşk ve seks iştahın oldukça yüksek.(Öhm burayı unutun.)
Seni rahatsız eden şey nedir ? Etrafındaki herşeyin temiz ,düzenli olmasını ve güzel kokmasını istersin. Çok fazla şey istemiyorsun, öyle değil mi?

Alışkanlıklar
Keyif Düşkünü

Asla yeteri kadar dinlenemiyorsun.Ya çok meşgulsun ,ya miskin, hatta belkide biraz tembel? Her ihtimalde de uyuklamak en iyi arkadaşın bazen de en kötü düşmanın..
Evinde, kabul edelim ki, tarz ve stil listenin başlarında yer almıyor, başka şeylerle o kadar meşgulsün ki. Hayata ve çevrene karşı rahat bir yaklaşımın var..
İçmeye gelince hiçbir şey dostlarınla beraber olduğun bir akşama değişilmez.Bir kaç birayla rahatlamak,omuzlarını gevşetip koyu bir sohbete dalmak.(İçelim güzelleşelim anamm :D )Günün yorgunluğu unutuldu bile.mükemmel!

Aşk
Evcimen

Güçlü bir dostluk herhangi bir ilişkinin temelidir. Tüm sevdiklerinin bir arada olabileceği bir yaşam hayal ediyorsun.
Senin için özgürlük... Herşeyi satın alabilecek kadar çok para! Hayata karşı fazlasıyla gerçekçisin.

---->İsteyenler için link burada.

1 kişi demiş ki:

bende yapmıştım bunu :)
benimkilerde bana uygun çıkmıştı...
sadece part time aşk gibi bi deyim vardı onu hala anlamış değilim :p

26 Kasım, 2008 00:35  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa