Yağmur Ne Güzel Yağıyor

Çok severim ben yağmuru.
Yağmuru izlemesini,dinlemesini,yağmurda yürümeyi,yağmurdan sonraki toprak kokusunu,yağmurla gelen gri gökyüzünü...

Yağmur sesini dinleyerek uyumaya bayılırım mesela.Veya uyadığımda yağmuru dinleyerek bir süre daha yatakta kalmaya...

Yağmur yağarken camın önünde oturmayı ve kitap okumayı çok severim.

Yağmurda yürümeye bayılırım.Şemsiye kullanmayı hiç sevmem,yürüyeceksem bile -çok uzun mesafe değilse- şemsiyesiz yürürüm.Önceden annemin tüm ısrarlarına karşın bere bile takmazdım,saçlar kızıl olup yağmurda akmaya başladığından beri bere takıyorum.

Yağmuru çok severim...Yağmurla ilgili yazdığım bir şiirim bile var-yağmura hitaben değil tabii,ama yağmur var o şiirde...

Ve ne zaman yağmur yağsa,ne zaman yağmuru duysam yıllardır,hiç şaşmadan,hep aynı şarkı gelir takılır dilime:

Yağmur ne güzel yağıyor
Rıhtımsız kumsallar gibi
Yağmur ne güzel yağıyor
Sakın sorma neredeydin kaç zamandır
Dur sorma özledim seni
Yağmuru dinle damla damla yüreğinde
Sessizce sarıl boynuma

Özlemin yanardı gecelerde
Çok uzak soğuk şehirlerde
Şarkılar söylerdim aşkımıza
Aşığım sana aşığım hala

(Ayna-Yağmur şarkısı)

3 kişi demiş ki:

ben de yagmuru cok severim ama yaz yagmuru olacak. ve üzerimde islansa da rahatsiz etmeyecek incecik giysiler olacak. sonra degmeyin keyfime. benim de aklima yagmur yagarken su sarki takilir:

yagmurrr yagmurrr
cok uzaklardann
cagiriyor gelirsennn
severim diyor

05 Ocak, 2009 11:44  

Güzel içten ve sade bir yazı. Gerçekten bizde yağmurun braktığı his gibi.

Bak bugün çok yorum yazdım tanımadık bilmediklerime bu en iyi yorumum.

and oscar goes tooooo0 demicem daha okuyacağım çok blog war.

ancak güzel.

08 Ocak, 2009 19:06  

Cadıcım o şarkıyı ben de severim elbette,Teoman yani :D

GunO..
Teşekkürler yorum için.
Eğer Oscar goes toooo demeye karar verirseniz önceden haber verin lütfen konuşma yazmam lazım :P
Bu ödülü başta ailem olmak üzereee.... diye başlayacak bir yazı :D

08 Ocak, 2009 22:24  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa