Tanıştırayım,yeğenim...

Kendisi henüz dünyamıza teşrif etmedi,annesinin karnında ikamet ediyor.

Annesi "en yakın arkadaş","en iyi dost" payelerinin sahibi...Aklıma bir şey takıldığında,mutlu olduğumda veya canım sıkıldığında,ya da sadece konuşmak istediğimde aradığım nadir insanlardan biri..."Bunu Itır'a göstermeliyim","bunu Itır'a yollamalıyım","bunu Itır'a söylemeliyim" cümlelerinde geçen Itır...

Ve o Itır bugün anne adayı.Karnında yeğenim var.Boyu tahminen bana çekmiş olan,müstakbel sırık olacak olan yeğenimin annesi...

Belki de ben ondan çok heyecanlıyın,ondan hevesliyim.Teyze olacağım,kolay mı?

Barbunya kadardı önce,sonra üzüm kadar oldu.Büyüdü,yaban mersini oldu,ardından mandalina.Şimdi de incir kadar kendisi!Kavun karpuz kadar da olacak!

Henüz 11 haftalıkken tanıştırmak istedim sizinle.İlerde daha çoook bahsi geçecek çünkü kendisinin :)

Annem bu şarkıyı bana söylermiş bebekken,ben şimdi bu dizeleri incir'e söylemek istiyorum:

Küçücük bir bakışın
Çözer beni kolayca
Kenetlenmiş parmaklar gibi
Sımsıkı kapanmış olsun

Yaprak yaprak açtırırsın
İlk yaz nasıl açtırırsa
İlk gülünü gizem dolu
Hünerli bir dokunuşla

Hiç kimsenin yağmurun bile
Böyle küçük elleri yoktur
Bütün güllerden derin
Bir sesi var gözlerinin

3 kişi demiş ki:

bebiş geliyooooorrrrr

29 Ocak, 2009 21:29  

Yakın zamanda Dayı olmuş biri olarak çok güzel duygu ve günlerin seni beklediğini belirterek, Hepinize hayırlı olmasını ve analı babalı büyümesini diliyorum..
:)

29 Ocak, 2009 22:43  

Teşekkür ederiz :)
Ancak belirtmem lazım ki ufaklıkla kan bağımız yok,yani "teyze oluyorum" ve "yeğen geliyor" söylemlerim mecazda kalıyor.

Allah sizin yeğeninizi de analı babalı büyütsün,nice sağlıklı mutlu yıllara :)

29 Ocak, 2009 22:46  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa