Feysbuk

Pilli Cadı'dan kıskandım,ben de feysbuk gruplarıyla ilgili yazacağım :D

DÜNYADAKİ BÜTÜN TÜRKLER BURAYA --> Üye Sayımızla Her Milleti Şaşırtalım !
Her millet de bekliyor,aman Türkler kaç kişi olacak bakalım şaşıralım diye.

BU GRUBA ARKADAŞLARINI DAVET ETMEYECEK KİŞİ KESİNLİKLE KATILMASIN !!!
Abicim grubun adını da yazsan daha bir anlamlı olurdu sanki..

100%100 Facebook Teması Değiştirmek İsteyenler Buraya
100%100 ne yahu?

AŞKIN BURDA
Aşkın kim? :P

FACEBOOK'TA SAÇMA VAATLERDE BULUNAN GRUPLARA KATILMAYIN LÜTFEN!!HEPSİ SAHTE
Aslanım benim..Helal olsun!Yok feysbukun rengini değiştir,yok listeni davet et gold üye ol,yok resmini kim çalmış..Yeter yahu!

Yılbaşı yaklaşıyooooooorrrrrrrrr
Allah razı olsun ben anlayamamıştım yılbaşının yaklaştığını :D

3 milyon ver de kola çekirdek alagk. ama biri de benle gelsin
Alagk?Böyle bir kelime mi var? :D

akp izmir de kömür yerine rakı dağıtsın
:)))

ESRA CEYHAN DAN NEFRET EDENLER VE AĞZINI KIRMAK İSTEYENLER
Şiddete hayır!

bi şarkıdan da çıkma be ferhat göçer
:))

Yok kim silmiş-Yok kim bakmış-Yok kim resmini çalmış-Yok Kim Sıçmış-YETER!!
Bu da delirmiş artık :))

Dr.Oetker Neden Doçent Olmuyo Yoksa Akademik Kariyer Düşünmüyo Mu?
Yorum yapamıyorum bile...

HOME SWINGER PARTY
Swinger ilanları...
Türkiye'de olduklarını biliyordum elbette ama insanların ismen kendilerini deşifre etmelerine şaşırdım.

People Who Always Have To Spell Their Names For Other People
Buna ben de katılayım,her zaman değil ama arada gerekiyor soyadım için :) Gerçekten ilginç isimler var ama grup üyeleri arasında :)
(Meali:Diğer insanlara her zaman isimlerini hecelemek/kodlamak zorunda kalan insanlar)

facebook da ilkokul arkadaşını bulup evrim teorisine inanmaya başlayanlar:)
En azından adı yaratıcı :))

...ve Tanrı kıroyu yarattı.

Alkolü siyasi simge yapalım,üniversitelere sokalım
Bir ara ben de üyeydim bu gruba :)

Yarı Türkçe Yarı İngilizce Konuşanlardan Nefret Edenler Derneği
Oh yeah baby!
Feysbukta iki-üç butona basınca dernek kurulmuyor my friend,o kurduğun group oluyor :))
Gerçi haklısınız,ben de öyle tiplere sinir oluyorum.Var öyle konuşmanın ortasında "so what yani" diyen tanıdıklarım.

otururken ayaklarını durmadan sallayan
Sallayan ne?Çocuk mu,adam mı,başka bir şey mi?Böyle lök diye kesilmez ki canıım :)

TİPSİZ ADAM YANINDA GÜZEL BAYAN GÖRMEK İSTEMEYENLER GRUBU
Yakışıklı olduğunuz halde (?!) güzelleri kapamadığınız için mi sinir arkidişler?

Rusya ile kızları değiş tokuş edelim mi???
İtalya ile erkekleri değiş tokuş edersek neden olmasın?

need for speed'e modifiye doğan görünümlü şahin eklenmesini istiyoruz
Yaa..Need for Speed de hep bu isteği bekliyordu..

ALDATAN ERKEKLER EN AĞIRINDAN PROSTAT OLUR İNŞALLAH!!
Ayol beddua etmeyin geri döner valla..Kadın halinizle prostat olursunuz bak söyleyeyim :P

Dağhan Külegeç ile kanka olmak isteyenler
Kanka da oluruuum... Neysse :)

Gelinliğin altına converse giymek isteyenler !
Ay ben yaa..
Çok istiyorum evlenirsem gelinliğimin altına converse giymeyi :))

Kanka", "Dostum" gibi boş kelimeler yerine Ortaaaam demeyi sevenlerin Grubu
Ortaam boş değil çünkü :) Bir de ağzını yayarak böyle ortaaağmm...

ŞiiR SEVERMİSİNİZ
Abicim şiir için grup kurana kadar soru eklerinin ayrı yazılmasına dikkat etseniz daha iyi olur :)

Tuvalette canı sıkılınca deterjan kutularının arkasını okuyanlar
Tek deterjan kutusu mu yahu?Şampuan,krem,elime ne geçerse :D

Amele Kılıklı Erkeklerin Kızlara Laf Atmasından Nefret Edenler
Problem amele kılıklılar mı yoksa laf atılması mı?
Amele kılıklı olmayanlar laf atabilir mi?
Nedir yani?

türk kızlarını ukrayna kızları ile değiştirelim...
Bkz:Yukarda verdiğim cevap.

INTERRAIL E VAR MISIN ?
Yokum diyoooor
(Ay bunu söylemesem olmazdı valla :D )

Ayy yeter bu kadar sıkıldım valla...

3 kişi demiş ki:

ahaahha bu ne yaaa yeter be:D

02 Ocak, 2009 13:13  

HAHAHA SUPER :D

12 Ocak, 2009 05:23  

Bu yorum yazar tarafından silindi.

12 Ocak, 2009 05:24  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa