Palıklarım

Sevgili Günlüküm,
Yaklaşık 1 haftadır akvaryum kurmayı düşünüyorum.Rahmetli su kaplumbağam Efeciğimden yadigar miniş akvaryuma alacaktım balıkları.
Bütün bu süre içersinde Berk'in başının etini yedim,canlı doğuran mı alsam japon mu diye.Sanırım biraz delirdi çünkü dün elinde akvaryum içinde balık çıkageldi :D Sağolsun 17,5 ltlik bir akvaryum,içine lepistes,vatoz,çöpçü,kılıçkuyruk,efedime söyleyeyim dalmaçyalı,silver moli,tricolor moli almış...Karma canlı doğuran yani.
Ben de bugün Eminönü'nden hamile bir lepistes aldım.Eve gelene kadar poşette doğuruvermiş...Yavruluk falan da yok :S Pet şişeden yavruluk yaptım,şimdi öyle idare ediyorlar,yarın yavruluk alacağım bir tane.Resmen "çarşıdan aldım bir tane,eve geldim bin tane" durumu oldu,10-15 yavru var şu anda :)
Balıklarımın bazılarına isim verdim.Bu bağlamdaa,
Tricolor molimin adı,Itır'ın isteği üzerine,Pırasa.
Erkek lepistesimin adı Henry,doğuran dişinin adı Katherine,öbür dişinin adı Anne Boleyn.
Dalmaçyalılarımın cinsiyetinden emin değilim.Bu nedenle biri Fatih Ürek,öbürü Kuşum Aydın.
Silver molilerimden erkeğin adı Lucas,iri ve güzel dişinin adı Brooke,küçük çirkin dişinin adı Peyton (Evet OTH izliyorum ve Brucasçıyım :)) )
Şimdilik bu kadar.Vatozumun,çöpçümün,kılıçların adı yok henüz :D

0 kişi demiş ki:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa