The End

Sürprizim başarıyla sonuçlandı...
Annem önce fark etmedi,sonra "aa aldın mıı" dedi :) Sonraki cümlesi "ay bunları biz mi büyüteceğiz şimdii" oldu (sevimli bir ses tonuyla okuyunuz).Velhasıl hoşuna gitti miniş japonlarımız.
Seyretmek çok keyifli.Daha önce 150 ltlik akvaryumda eşek kadar 9 tane japonumuz vardı,şimdi bu ufaklıklar geldi.Görsel olarak seviyorum kerataları :) Alıştılar gibi bana,bugün derece aldım.Yerleştirmek için elimi soktum,hemen geldiler avucumun içine girdiler,didikleriler elimi :)
Büyük japonlarımdan biri akvaryumun yanına her gidişimde suyun üstüne çıkardı kendini sevdirmek için.Bunları da alıştıracağım o şekilde.
Canlı doğuran akvaryumunu dağıtıp onu japon akvaryumu yapmayı düşünüyorum.

Bu arada fotoğraf makinam bugün geliyor,bitmiş tamiri.Çookkk şükür...

You know you love me ;)

0 kişi demiş ki:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa