Gizem Usta

Demin yemek yaptım,beğendim,tarif vereyim istedim.
Bilenler bilecektir,yemek yapmayı severim.Bazen tariflere bağlı yaparım ama bazen o an ne tatmak istiyorsam,uyumlu olacak şekilde tabii,koyar kafamdan bir tarif yaparım.
Aşağıdaki de bunlardan biri.Mutfağa girdim,ne yapayım dedim..Hmm şunu koyayım bunu böyle yapayım dedim,yaptım,yedim,beğendim.Yapanlar mutlaka vardır hatta belki adı da vardır lakin bilemiyorum.İşte tarifim:
Malzemeler:
Tavuk göğsü (kaç kişilik istiyorsanız o kadar)
Mantar
Domates
Kaşar
Kekik,nane ve istediğiniz baharatlar
Yağ

Bu kadar...Önce yağı koyup mantarı yağda kavurdum,üstüne blenderdan geçirdiğim domatesi ekleyip domates çiğliğini kaybedene kadar karıştırdım.Kekik ve naneyi de ekledim,istediğiniz baharat varsa ekleyebilirsiniz.Ben kekiği çok severim ve mümkün olan her yemeğe eklerim.
Daha sonra bir tavaya yağ koyup tavuğu kızarttım.Tavuk kızardıktan sonra hazırladığım domatesli mantarlı sosa koyup beraber karıştırdım ve iyice ısınmasını sağladım.Önceden rendelediğim kaşarı tavukların üstüne serptim ve erimesi için tavuklardan arta kalan yerdeki sosu kaşıkla kaşarın üstüne döktüm böylece karışmadan erimesini sağladım.
Sonra tabağa aldım ve yedim.
Afiyet olsun :)

0 kişi demiş ki:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa