Benden esintiler

Ne yazsam ne yazsam derken sevdiğim şeylerden bahsedeyim dedim,neden olmasın?
Kitaplar mesela...Kitap okumayı çok severim,daha okuma bilmiyorken bile annemlere okuturmuşum...Kitabın kalınlığı problem değildir hatta kalın kitap daha bile makbuldür,700-800 sayfalık kitap eğer çok sarmışsa sabahlayıp bitiririm.Aynı kitabı pek çok defa okuyabilirim...
Bu bağlamda en sevdiğim kitaplar ve yazarlar konusuna girersek Belgariad ve Malloryon derim herhalde ilk olarak...David Eddings'in yazdığı fantastik bir dizi,5er kitaptan toplam 10 kitap ediyor.Türkçe yayınlanmayan The Rivan Codex,Belgarath The Sorcerrer,Polgara The Sorcerress kitaplarıyla 13ü buluyor.Bu üçünü yurtdışından getirttim ve İngilizce okudum/okuyorum.O kadar çok okudum ki kitapları,artık günlük hayatta bile aklıma kitaptan cümleler ve alıntılar geliyor...
Sonra Agatha Christie derim herhalde...Kitaplıkta 50 kadar kitabı var,severek okuruz kendisini..Miss Marple'dan ziyade Hercule Poirot'yu severim,onun o yumurta kafasını,pos bıyıklarını,rugan ayakkabılarını...Küçük gri hücrelerini,"düşün Hastings" demelerini :)
Shakespeare...Hamlet,Kral Lear,Macbeth,Othello...Hakkında yazmaya gerek yok,ortada zaten her şey...
V.C.Andrews'u yazmazsam olmaz...Dollanganger Ailesi (Çatı-Çatıdaki Rüzgar-Gazap Tohumları-Çatıdaki Dikenler),Hudson Serisi (Rain-Şimşek-Fırtına-Gökkuşağı),Yıldızlar Geçidi (Cinnamon-Ice-Rose-Honey-Yıldız Yağmuru),Yetimler (Kimsesiz Kelebekler ve Yetimler (bir kitap eksik) bitirdiğim serileri.De Beers serisine başladım,serinin ilk kitabı Salkım Söğüt'ü okudum.Bazı insanlara çok karamsar ve boğucu gelse de ben V.C.Andrews'un tarzını severim,çok akıcı gelir...Sevdiğim zaten 15 kitabını okumamdan bellidir sanırım :D
Christian Jacq ve Ramses serisi...Tabiri caize bir Mısır delisi olarak çok sevdiğim bir dizidir...

Daha çoook kitap ve yazar var bahsedeceğim ancak başka yazıya artık :)

1 kişi demiş ki:

Tabu gecesi için geldiğimde kitaplarında gözüm kalmıştı zaten çünkü tam zevkime göre kitapların.Bir dahakine affetmem :)

11 Ekim, 2008 23:37  

Sonraki Kayıt Ana Sayfa