Sene-i devriye



Ah ah nasıl unuttum ben nasıll...
3 gün önce Lexine'imin operasyonunun birinci yılı doldu.
Benim küçük kuzum 1 sene 3 gün önce kalçasından operasyon geçirdi ve bugün çok şükür iyi.
4 aylıkken çekilen ilk pennhip,ardından kontrol zamanı başlayan aksaması ve çekilen 2. pennhipte displazi teşhisinin konması ve acil ameliyat denmesiyle başlayan sürecin; Güçlü Bey'e gitmemiz,"acil ameliyatlık bir durumu yok" demesi,"isterseniz 2 yaşına kadar bekleyelim,isterseniz tedbiren altın implantasyonu yapalım" demesi,tedbirimizi alıp implantasyona karar vermemiz ve operasyon olmasıyla bitmesinin üzerinden bir yıl geçti.

Üzüntülerimizin,endişelerimizin,kuzumun ve dolayısıyla bizim çektiğimiz acıların üzerinden bir yıl geçti.
Anestezilerden ayılmanı beklemelerimizin,anestezinin etkisindeyken yürüyemediğin için yağmur altında kucağımda arabaya taşımamın,2 katı kucağımızda çıkartmamızın üzerinden bir yıl geçti.
Farklı sevinçler yaşattın bize bir yılda..Yatağa zıplabiliyorsun diye sevinçten ağladık,ilk kez arka ayaklarının üstüne kalktığında mutluluktan kahkahalar attık...
Bugünümüze çok şükürler olsun.

Allah neşeni ve sağlığını daim etsin güzel kuzum benim.
Allah seni annene ve bize bağışlasın kuyruklu itim.
İyi ki varsın güzel kızım,danam,eşek sıpam.
Hep iyi ol.
Hepimize tekrar geçmiş olsun.

0 kişi demiş ki:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa