Santo Dio!

Vallahi yaptım! Hahahayt :)Image and video hosting by TinyPic
Ay sondan başladım di mi anlatmaya :)

Efem tee şubat ayının sonunda,Hollanda için danışman hocamla görüşmeye gittiğimde,İtalya'dan bizim okula gelmiş olan bir değişim öğrencisiyle tanışmıştım.
"İtalyan" İtalyan değildi,daha ziyade şu sevimli İtalyanlar'dandı.
Ben pek tabii "böyle şans mı olur,3 yıldır bu okuldayım denk gelmedim,tam tanıştım ben gidiyorum" durumu içindeydim,araya tatil girdi,unuttum.

Geçen gün yine evrak işleri için okuldaydım,tam kapıdan çıktııım,merdivenlerden indiiim..Ana!Bahçede elinde çayla bankta oturuyor!
Gittim yanına "hii" diye (hii değil tabii "hello" mealindeki "hi").
Konuştuk bir süre,okuldan,derslerden,İtalya'dan,İstanbul'dan falan.Kaçıncı sınıfta olduğunu sordum...
"It's my 8th year" dedi (8. yılım dedi)
Hö oldum,güldü.
2 yıl okumuş,4 yıl okuduğu meslekte çalışmış neler yapabileceğini öğrenmek için,sonra tekrar okula dönmüş,2 yıldır devam ediyormuş okulu.
"So how old are you?" dedim."28" dedi,2. hö vakasını yaşadım.Allah seni inandırsın hiç göstermiyorsun dedim...Yalan,demedim tabii nasıl diyeyim bunu,"God make you believe" diye mi..28 yaşında gibi görümüyorsun,daha genç görünüyorsun dedim.
Neyse efendim bir süre daha konuştuk,benim 2 hafta sonra Hollanda'ya gideceğimi anlattım.
Ders arası bitti gitmem lazım dedi.Memnun oldumlaştık,gitti.

Ah salak ben dedim,yine kaçırdın muhabbet fırsatını.
(Yine:Selin'in yakınen bildiği gibi 112 nolu otobüste bir fırsat kaçırdım peh peh...Aslında bakacak olursak 2 fırsat kaçırdım..Daha da Davos'a gelmem...aman,112ye binmem hihh :P )
Selin'e mızmızlandım biraz,"ya şansa bak yaa,tam gidiyorum tanışıyoruz yaa,bu ne Seloo" içerikli bir telefon konuşması yaptık,"olsun hayatım bak Hollanda'ya gidiyorsun" dedi sağolsun bi tanem,yatıştırdı beni.
(Selo valla seviyorum seni...İyi ki varsın yavruş :) )

Dur dedim,biraz oyalanayım,ders biterse valla billa msnini isteyeceğim en azından msnde konuşurum.İngilizce pratik İngilizce pratiktir değil mi ama :)
Oyalandım,arkadaşlarımı gördüm onlarla konuştum.

Dersten çıktı-lar.Bir grup halinde.Biraz bekledim gruptan ayrılsın diye,yok anacım,durmuşlar bahçede konuşuyorlar.
E sabaha kadar bekleyecek halim yok.
"Hadi" dedim kendime,"kaybedecek bir şey yok,zaten 2 hafta sonra gidiyorum."
O kalabalık erkek grubuna "daldım"; "pardoon" , "affedersiniiz" diye diye ulaştım kendisine.
Biraz ileriye çağırdım,dedim böyle böyle.Eğer sakıncası yoksa ve kullanıyorsan msnini verir misin dedim,"sure" dedi,verdi.Verirken de yok soyadındaki "i" burda "ı" olarak yazılmış onu anlattı,yok öğrenci kimliğindeki hatayı gösterdi,şudur budur.

Velhasıl ay evet yaptım,vallahi yaptım!
10 kişilik gruba dalıp birinin msnini aldım.
(Yok msn almayı ilk defa yapmadım,gruba dalıp almayı ilk defa yaptım :) )

Sonrası?
Tabii ki Selin'i aradım :D :D

Gelelim bugüneee...
Yine evrak işlerim için okuldaydım.
Giyindim,saçıma bant taktım vee sıkı durun ruj sürdüm :D
Bu benim için büyük bir şey çünkü makyaj yapmam :) En son makyajı lise mezuniyetimde göz kalemi-far-ruj-allık olarak yapmıştım,düşünün..Çok nadirdir böyle kendiliğimden ruj sürmem :)
Pek de rahatım makyajsız,sözüm meclisten dışarı ama suratına badana yapanları da anlamam.Hafif bir makyaj veya yerine göre arada ağır bir makyaj tamam da boya küpü olanlara ben şahsen "yuh bu makyajla böyleyse makyajsız bu kadına bakılmaz" yorumu yapıyorum :) Hayır yani öyle harika bir tenim olduğunu da düşünmeyin,normal bir Havva kızıyım :)
Ay neyse makyaj değildi olay...
Sabah 09.30dan 15.30a kadar okulda koşturdum-süründüm.
Tabii o sabahki dinçlik falan kalmadı.
Sabah gayet güzel olan saçlarım terden alnıma yapıştı,ruj silindi gitti,suratta tam 4 saat bir imza için beklemenin siniri/sabırsızlığı,fakülte-rektörlük arası koşturmanın ve fakülte içinde hareket halinde olmanın yorgunluğu var,kazağımın bir tarafı yukarı toplanmış kalk gidelim diyor,diğer tarafı bok yeme oturalım diyor...
Sen tut o halimle gel karşıma!
Şans yani ne diyeyim.

2 kişi demiş ki:

rujdan sonrasını okumadım okuyamammm
yok kaldırmaz bünye
ama öncesi için eferim
hep yap gene yap
hayat bi kere ama dimi?

24 Mart, 2009 11:14  

:))
Bi kere valla.
Ben hep "amaan ne kaybederim" diye düşünürüm bu tip aksiyonlara girişmeden önce.Eh bugüne kadar bir şey kaybetmedim.
Mucks..
Sefiom seni :)

24 Mart, 2009 11:17  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa