İkeaaa evimizin her şeyii

Çok seviyorum İkea'yı ya..Pek keyifli gezmesi..Her şeyi deneyebilme,istediğin gibi düzenleme,eşyaların açık olması,koltuklara oturma yataklara yatma özgürlüğü,masaları uzatma kısaltma olanağı,dolapları bile açıp bakabilme imkanı...Hazır döşeli odalar,evler...Ay ayy :))
Dün İkea'ya gittik de..Bilmemkaçıncı defa :)

Şu askılıkların dördüncüsünü aldık :) Şu anda mavi,kırmızı,turuncu ve yeşil var.Birinde Leyna'nın diğerinde Lex'in tasmaları asılı,diğer ikisinde de yine onların eşyaları var :)


Sonraaa Leyna ve Lex'e şu aşağıda gördüğünüz oyuncaktan aldık...Aynısından Itırlara da aldık bir tane :))



Çok mutlu oldu danalar...Fotoğraf makinam bozulduğu için telefonla çektim,kötü çıktı..

4 kişi demiş ki:

oley
ikea hakkatten evimizin herşeyi
ama keşke çok param olsa dedirten bunalıma sokan yer
bebeğin eşyalarını da ikeadan alıp ekonomi yapalım

02 Şubat, 2009 17:09  

ben de pek bir severim ikeayi ama sorun aldigin esyalarin evde alan kisi tarafindan kurulucak olmalari:(

02 Şubat, 2009 17:11  

Itır bazı şeyler ucuzken bazıları cidden pahalı İkea'da..Dün 350 milyona sandalye gördüm,yuh dedim.Tek sandalye evet,350 milyon evet :D
Bebek için çok güzel şeyler var İkea'da,güzel fikirler de var..

Cadı ben de aldıklarımızı evde kurmayı çok seviyorum :))

02 Şubat, 2009 17:19  

bu konuda pek dertliyim. karşınızda hiç ikea yüzü görmemiş bir insan duruyor. bu arada eviniz nefismiş. duvarların rengi, koltuğun desenine bayıldım.

07 Şubat, 2009 04:14  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa