Anti-Valentine



Sevgililer Günü yaklaşıyor,malum.Sevgiliyle başbaşa plan yapmak güzel olsa da konsept olarak Sevgililer Günü'nün ticari,insanları alışverişe yönlendiren,cılkının çıkarıldığı bir gün olduğunu düşünüyorum.Birileri "bu gün herkes sevgilisine hediye alacak.Sonra yemeğe çıkılacak.Bir yerlere gidilecek.Para harcanacak tüketim günü olacak." dediği için böyle bir telaş "aman da sevgililer günü geliyor napalım" moduna girmeyin yahu!Hani bir yıldönümü olur bir şey olur,bir "anlamı" vardır kutlarsın,eyvallah..Böyle düşünen tek ben değilim çünkü internette bir "be my anti-valentine" (anti-sevgilim ol) akımı var :)
Çok komik kartlar buldum,aşağıda paylaşıyorum.Belki bir kısmını çevirip eklerim bir kısmını çevirmem,bilmiyorum.

Not:Yok "sen bekarsın ondan böyle diyorsun",efendime söyleyeyim "çok katısın",yok "bu kadar gerçekçi olma" tarzı şeyler söylemeyin,ya da söyleyin bana ne ;)

Sevgililer Günü'nü kutlayın,abartmadan.






Mutlu Pazartesiler
(Nasıl hissettiğimi söylemek için resmi bir güne ihtiyacım yok)


Mutlu yaratıcılığı olmayan,tüketim amaçlı,tamamen keyfi,sömürücü ve sığ anlamlı romantik günler


Herkesin kutladığı bir gün nasıl özel olabilir?

Googleı deştikçe daha çok anti-valentine eseri çıkıyor.Aşağıya birkaç tane Anti-Valentine's Day şiiri ekliyorum :)



Kalpler,güller ve öpücükler bolca
Bütün bu saçmalık ne için?
İnsanlar lapa gibi oluyor ve sahte davranmaya başlıyor
Bu kesinlikle yılın en sinir bozucu günü
Bu günün geçmesi lazım
Ben Eros'un kıçına bir şeyler tıkmadan önce
Günü konuşamayacağım kadar sarhoş geçireceğim
Ve haftanın kalanında siyah giyeceğim
Erkekler tamamen tatlı davranır,ama yakında gevşeyecek
Bütün yaptıkları yatmayı denemek
Eros'un bana attığı ok vurmamış olmalı
Çünkü bu aşk işinin yalan dolu/yanlış olduğunu düşünüyorum
İşte,benim hikayem..Başka ne diyebilirim?
Aşk kıçımı ısır...Sevgililer Günü'nün canı ceheneme!!

Bu şiir dışında Dailyinfo.co.uk 2008 yılında anti-valentine şiir yarışması yapmış.Katılımcıların şiirlerini okumak için tıklayın

Edindiğim bilgilere göre ülkemizde de Anti-Valentine Partileri yapılıyormuş :))

İşte böyle efenim :)
Yazıdan alınmayınız gücenmeyiniz :)
Şiirlere bakınız gerçekten güzeller var içlerinde :)

2 kişi demiş ki:

evet evet çok doğru bi cümle :)

"herkesin kutladığı bir gün ne kadar özel olabilir ki?"

kesinlikle katılıyorumm

08 Şubat, 2009 01:29  

çok beğendim ya :D

08 Şubat, 2009 10:26  

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa