James James James

Cumadan beri Buffy'ye sarmış durumdayım.
2. sezondan itibaren yeniden izliyorum.Şu anda 5. sezona geçmiş durumdayım düşünün halimi...Günde ortalama 9.5 saat Buffy :D
Rüyalarımda vampirlerle,iblislerle uğraşıyorum haliyle. Wilkins'in öldüğü finali izlediğim gece ben de Angel benzeri sevgilim-olmayan-sevgilimle iblis öldürüyordum :)
Ama sanırım kolumdaki dreamcather dövmesinin etkisiyle hiçbir rüya korkutucu veya kötü değil.

Tabii bu kadar Buffy naptı,Spike aşkımı feci depreştirdi. Ya bir vampir bu yakışıklı, bu kadar eğlenceli, esprili aynı zamanda korumacı olur mu ya? Hadi vampirlikten geçtim James Marsters yahu... Hastasıyım aşığıyım.. Rüyalarımın kahramanı :) (bu rüyaları anlatmamı hiç beklemeyin!!)

Facebookta Spike can bite me anytime diye grup gördüm :) Valla katılıyorum, gelsin ısırsın istediği zaman..Tamam hadi Spike dizi karakteri ama James Marsters da ısırabilir..Öhm ne diyordum ben?

Üstüne böyle uzun uzun yazabilirim kendisinin,aslında blogu okuyucuya kapatsam "üstüne uzun uzun yazarım" da (utanma smileysi yok mu burda ya?)...

Ya yakışıklı değil biliyorum..Karizmatik desem...Ne bileyim...Ama var bir çekiciliği,niye bilmiyorum ama harika bir adam! Valla yarın çıksın karşıma ertesi gün evlenirim (evlenmem de şart değil yani ;) ) kendisiyle. Hatta böyle Teoman da gelsin,desin ki Gizem hayır beni seç..Oturur düşünürüm bak o derece.

Evet 1962 doğumlu,bu demektir ki nerdeyse anne babamla yaşıt (hatta annemden büyük) ama James ise sözkonusu olan yaşın hiç önemi yok.

Neyse şimdi kendisinin biraz(!) fotoğrafını koyayım... Ya valla tanıyan bilen varsa ayarlasın lütfen, uzun süreli de değil şöyle bir kaç gün...gece...Öhm...Neyse işte :)

Önce Spike halleri





Şimdi de normal halleri






Aaah ah :))

1 kişi demiş ki:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa